R E K L A M A Č N Ý P O R I A D O K P R E Z Á K A Z N Í K O V
Pro Wind Slovakia spol. s r.o., Dunajská Streda
1. Úvod
Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti predajne a jej zákazníkov v oblasti reklamácií tovaru vychádzajúc pritom z Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.
2. Záručná doba
Pro Wind Slovakia zodpovedá za vady, ktoré má predaný tovar pri prevzatí kupujúcim (podľa §619 Obč. Zák.) a počas záručnej doby, ktorá je uvedená v záručnom liste (kúpnej zmluve, zmluve o dielo), priloženom k predávanému tovaru. Záručná doba je minimálne 24 mesiacov (podľa §620 Obč. zák.) a začína plynúť od dátumu prevzatia tovaru (podľa§621 Obč. zák.). Pri veciach predávaných za nižšiu cenu je záručná doba minimálne 12 mesiacov a Pro Wind Slovakia nezodpovedá za vadu pre ktorú bola dojednaná nižšia cena (podľa §619 Obč. zák.).
3. Záručné podmienky
alebo materiálom, bude pri splnení nasledujúcich podmienok vadný výrobok ( alebo jeho súčasť ) bezplatne opravený alebo vymenený za nový.
v lehote splatnosti.
zbytočného odkladu ( podľa §622 Obč. zák. ). Zaväzujeme sa vybaviť reklamáciu najneskôr do 30-tich pracovných dní od dňa prevzatia písomného uplatnenia reklamácie a reklamovaného výrobku, pokiaľ sa nedohodneme inak s klientom pri vzájomnom súhlase. Ak je na odstránenie vady potrebné objednať materiál s dodacím termínom dlhším ako 30 dní, vada bude odstránená ihneď po dodaní tohto materiálu.
4. Záručný servis a mimozáručný servis
Ak je reklamácia na základe odseku 3. Záručné podmienky
bod 1. až 4. posúdená ako neoprávnená, Pro Wind Slovakia spol. s r.o. reklamáciu zamietne, servisný výjazd bude posúdený ako mimozáručný servis a bude fakturovaný podľa sadzobníka.
- počet kilometrov / cestovné ................ 1,00 Eur / km bez DPH
- pracovný čas ...............19,00 Eur / hod. bez DPH
- použitý materiál pri zásahu
Mimozáručný servis je platená služba:
- odstraňovanie vád v záručnej dobe, na ktoré sa nevzťahuje záruka podľa odseku 3. Záručné podmienky a bodu 1. až 4. tohto obežníka
- odstraňovanie vád po uplynutí záručnej doba.
Služba je poskytovaná podľa sadzobníka.
5. Všeobecné reklamačné podmienky
- názov reklamovaného tovaru
- konkrétny popis poruchy
- kompletný výrobok reklamácie
- záručný list ( kúpna zmluva, zmluva o dielo )
-
- doklad o zaplatení
6. Povinnosti voči reklamujúcemu
(v záujme urýchleného vybavenia reklamácie odporúčame, aby kupujúci mal písomné potvrdenie o treťom výskyte tej istej vady ). Za väčsí počet vád sa považujú súčasne najmenej tri rôzne odstrániteľné vady, pričom každá z nich bráni v riadnom užívaní.
( podľa §627 Obč. zák.).
7. Výklad použitých pojmov
Vada je taká vlastnosť výrobku, tovaru alebo služby, ktorá je odlišná od pôvodne dohodnutej ( objednanej) vlastnosti výrobku, tovaru alebo služby. Vady môžu byť zjevné a skryté.
- rozdiely vyplývajúce z potvrdenej a dodanej technickej špecifikácie výrobku, tovaru
alebo služby
- rozdiely v počte výrobku, tovaru alebo služby
- rozdiely v rozmeroch výrobku alebo tovaru
- iný spôsob otvárania krídiel
- iné parametre skla
- prasknuté sklo
- viditeľné poškodenie rámov ( škrabance praskliny ), skla, alebo viditeľného kovania pochádzajúce z výroby, alebo prepravy zabezpečovanej spoločnosťou Pro Wind Slovakia spol. s r.o.
- chýbajúce príslušenstvo ( kľučky, kryty, spojovacie a rozširovacie profily a pod. )
Zjavné vady je nutné zaznačiť pro preberaní výrobku, tovaru alebo služby do dodacieho listu, alebo protokolu.
služby a spôsobujú obmedzenú funkčnosť alebo úplnú nefunkčnosť výrobku alebo tovaru, ako napr.:
- preukázateľne vady pochádzajúce z výroby
- nefunkčné zámky dverí
- mechanické vady na kovaní ( pri uživaní a údržbe )
- zjavné vady, ktoré neboli zistené pri prevzatí výrobku, tovaru alebo služby, ale pôvod ktorých preukázateľne vznikol u dodávateľa ( chybný rozmer prvku, nesprávny smer otvárania krídla, iné parametre dodaného skla než bolo objednané a pod. )
- zjavné vady, ktorých príčina preukázateľne nie je na strane Pro Wind Slovakia spol. s r.o. sa za skryté vady nepovažujú.
V Dunajskej Strede, dňa 15.04.2013